2011. november 27., vasárnap

Compaq Armada M700 - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Eladó Compaq Armada M700 számítógép. PIII, 224MB Ram. 10GB HDD.
Teljesen működőképes, viszont esztétikailag megviselt állapotban, azért adom el, mert vettem egy másikat, eddig a munkám során használtam, PPT vetítésre, netezésre, töltésre.
Az aksija jó, teszteltem 93% os töltöttségnél levettem a töltőről, 1: 40 perc múlva 50% os feltöltöttséget mutatott. Töltő van hozzá, akár a vonaton is használható, egyre több járaton van wifi elérhetőség.
Ajándékba adok hozzá egy esztétikailag sérült Wifi kártyát (PCMCIA), tökéletesen működik, de a burkolat eltört, és a két led sem jó.
A hang nincs rajt, de ajándékba adok egy USB hangkártyát.
A kijelző laza volt, de megjavítottam, a billentyűzetet kicseréltem, mikor megvettem már rossz volt, kb 1, 5 éve van nálam, azóta tökéletesen működik.
A HDD tartója letört, de vissza lehet ragasztani, a működést nem befolyásolja, annyi, hogy néha vissza kell tolni a helyre.
 A korából adódóan vannak rajt festékkopások. A fedőlapon matrica van.
GARANCIA nincs, személyes átvétel esetén kipróbálható.
Mindenki a leírtak figyelembevételével licitáljon
 
Hétvégén Bp keleti, hétköznap Sopronban vehető át személyesn.  
 
 
 
 


Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-25 16:43
. Compaq Armada M700 - Jelenlegi ára: 13 000 Ft

Fontos